dimecres, 15 de gener del 2014

"Eco i distorsió" a Can Tuyus i Pop Thing

En les darreres setmanes s'ha parlat de l'edició en paper d'Eco i distorsió en dos espais (radiofònic un, web l'altre) que m'han fet especial il·lusió que se'n fessin ressó. El primer és el programa Can Tuyus de la Xarxa, dirigit per Miqui Puig. És evident que Puig és un referent per als amants de la cultura pop al nostre país, un cercador de delicatessen que a la seva carrera artística hi ha afegit, des de fa temps una voluntat difusora i pedagógica (en aquest sentit, ja vam ressenyar en aquest blog el seu EP de versions de grups barcelonins, inclosos Los Salvajes). En tot cas, vaig tenir el plaer de compartir una estona en antena amb ell, una conversa més que una entrevista. I la veritat és que m'ho vaig pasar molt bé. Podeu escoltar-la aquí (després del conte de la Caputxeta Vermella).


D'altra banda, Pop Thing és un web dedicat a la cultura pop, sobretot dels anys 60, que està present a internet des del 1999 i que destaca pels seus continguts exclusius i de gran qualitat (res de refregir la Wikipedia). En aquest sentit, va ser una font que vaig consultar per fer la meva recerca. El seu promotor, Miguel Valpuesta, va convertir-se en mecenes de l'edició en paper i, un cop ha tingut el llibre a les seves mans, n'ha fet una ressenya molt elogiosa (que podeu llegir aquí). Per tant, li dec un agraïment doble.

3 comentaris:

  1. Hola Guillermo . A través de "Pop thing" he llegado a tu blog ... Fantástico , todo un descubrimeinto . También he visto que has sacado un libro sobre los grupos de los 60 en Barcelona . Adoro esta música y a esos grupos catalanes . Para que te hagas una idea , el día que Los Sírex presentaron en Barcelona su libro , me pillé el AVE y me presenté allí ( me vine con mi ejemplar firmado por los cinco miembros originales ) . Aunque de catalán no tengo mucha idea, vamos ninguna , lo cierto es que creo que es un idioma que es relatívamente fácil de leer y entender y , sobre todo , es que el lenguaje de la música es universal , por lo que estaría muy interesado en tener una copia impresa de tu libro y si es firmada por tí aún mejor .
    Si ello es posible , te ruego me des una dirección donde poder ponerme en contacto contigo y ya te escribo desde mi correo . Un saludo y un abrazo desde Málaga . Francisco .

    ResponElimina
  2. Francisco, muchas gracias por tus comentarios e interés. Puedes pedir el libro en este correo electrónico: comunicacio@musicstgn.com. Allí ya te dirán el sistema de pago. Especifica que lo quieres firmado y así no te lo envían sin mi firma. Y, otra vez, muchas gracias por el interés y espero que disfrutes el libro.

    ResponElimina
  3. Hola Guillermo : Por fin he podido hacer un hueco , me he puesto en contacto con la dirección que me distes y ya les he hecho la transferencia . También les he recordado que me lo manden firmado por ti . Un saludo y ya te comento cuando lo reciba . Francisco ( Málaga )

    ResponElimina