dilluns, 5 d’agost del 2013

Lone Star: "Mis vacaciones"

Continuant amb les cançons apropiades per l'època de l'any en què ens trobem, arriba "Mis vacaciones" de Lone Star, publicada el 1967 en un EP que encapçalava "Amor bravo", potser el primer gran tema propi d'aquesta banda. Desafortunadament, "Mis vacaciones" no acaba d'estar a la mateixa alçada. Musicalment es tracta d'una cançó interessant, sobretot per la línia de baix que la presideix, però la lletra -escrita pel locutor José Luis Arribas Castro sota el presudònim de Luarca- potser peca d'excessiva lleugeresa: "Yo no quiero pasar un verano aburrido otra vez / Pues en mis vacaciones una linda chica me encontraré". Vaja, que sobta en un grup que només un any més tard ens aportaria lletres molt més madures com "Mi calle". Però potser el problema és de perspectiva: al cap i a la fi, només és una cançó de l'estiu i com a tal compleix perfectament el seu propòsit.





CAST: Continuando con canciones apropiadas para la época del año en que nos encontramos, llega "Mis vacaciones" de Lone Star, publicada el 1967 en un EP que encabezaba "Amor bravo", quizás el primer gran tema propio de esta banda. Desafortunadamente, "Mis vacaciones" no acaba de estar a la misma altura. Musicalmente se trata de una canción interesante, sobre todo por la línea de bajo que la preside, pero la letra -escrita por el locutor José Luis Arribas Castro bajo el seudónimo de Luarca- quizás peca de excesiva ligereza: "Yo no quiero pasar un verano aburrido otra vez / Pues en mis vacaciones una linda chica me encontraré". Vaya, que sorprende en un grupo que sólo un año más tarde nos aportaría letras mucho más maduras como "Mi calle". Pero quizás el problema es de perspectiva: al fin y al cabo, sólo es una canción del verano, y como tal cumple perfectamente su objetivo. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada